Marketingová stratégia a kampaň pre najväčšieho výrobcu wellness kozmetiky na Slovensku
Úloha
EZO je najväčším výrobcom wellness kozmetiky a tomu by mali odpovedať aj sociálne siete a viditeľnosť značky v online svete
Riešenie
Rozbehnúť propagáciu firmy na Instagrame
Zviditeľniť značku v online prostredí
Vytvoriť stratégiu, naplánovať a realizovať kampane
Výsledky
Za 4 mesiace sa navýšili
počty sledujúcich a
engagement rate o
viac ako 60%
Influencer marketing
Spolupráce so známymi slovenskými ženami priniesli výsledky nad rámec očakávaní
Preukazateľne skvelé výsledky
Podrobnejšie informácie o celom marketingovom procese, kde nájdete súrhn realizovaných experimentov, kampaní, aplikovanú stratégiu a výsledky na sociálnych sieťach, realizované počas obdobia troch rokov si môžete pozrieť v mojej dizeračnej práci na odkaze nižšie